Licznik odwiedzin (unikalnych)

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterDzisiaj33
mod_vvisit_counterWczoraj71
mod_vvisit_counterTen tydzień33
mod_vvisit_counterOstatni tydzien507
mod_vvisit_counterTen miesiac1767
mod_vvisit_counterOstatni miesiac1995
mod_vvisit_counterWszystkie dni184891

Gosci na stronie: 1
Twoj adres IP: 54.224.158.232
,
Dzisiaj: 24 wrzesień 2017

Strona główna

WIEŻA WIDOKOWA

WYSTAWKA 2017

GEOPARK

Zmiany w harmonogramie odbioru odpadów komunalnych z terenu Gminy Mirsk

UWAGA !

Zmiany w harmonogramie odbioru odpadów komunalnych 
z terenu Gminy Mirsk

 

Od miesiąca maja 2017 r. na terenie Gminy Mirsk będzie obowiązywał nowy harmonogram odbioru odpadów komunalnych. Harmonogram ze zmianami zostanie dostarczony mieszkańcom Gminy za pośrednictwem pracowników firmy SIMEKO Sp. z o. o. świadczącej usługę odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Gminy Mirsk. Harmonogram będzie dostępny również na stronie internetowej Urzędu Miasta i Gminy Mirsk jak i również w siedzibie  tut. Urzędu, pok. nr 8. W związku z powyższym prosimy o zapoznanie się z wprowadzonymi zmianami w terminach odbioru odpadów komunalnych.
 

Nowy harmonogram odbioru odpadów komunalnych

ZBIÓRKA KSIĄŻEK

"TAJNY ZAMEK CZOCHA"

O G Ł O S Z E N I E

 o naborze wniosków o udzielenie pomocy finansowej w formie dotacji na budowę studni.   

Burmistrz Miasta i Gminy Mirsk realizując uchwałę nr XV/93/15 Rady Miejskiej Gminy Mirsk z dnia 29 grudnia 2015 r. zaprasza mieszkańców Gminy Mirsk do składania wniosków o udzielenie pomocy finansowej w formie dotacji na budowę studni dla osób fizycznych. 

Rozpoczęcie naboru wniosków nastąpi z dniem 01.03.2017 r. z terminem zakończenia do  30.04.2017 r.

Rozpatrywane będą wyłącznie wnioski kompletne, spełniające wymogi określone w uchwale nr XV/93/15 Rady Miejskiej Gminy Mirsk z dnia 29 grudnia 2015r. (Dz. U. Woj. Dolnośląskiego z 2016r. poz. 74) według kolejności ich składania, przez osoby dotknięte skutkami suszy, dla których studni była dowożona woda przez służby gminne. W dalszej kolejności będą rozpatrywane wnioski składanie przez pozostałe osoby, do wyczerpania środków określonych w budżecie Gminy Mirsk. 

Sposób składania wniosków i tryb postępowania:

1) Wnioski o udzielenie dotacji, wraz z wymaganymi załącznikami, należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Mirsk (pokój nr 1) w dniach i godzinach pracy urzędu, lub przesłać pocztą.

2) Składany wniosek o dofinansowanie musi spełniać następujące wymogi:

a) musi być złożony na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do w/w uchwały,

b) zawierać załączniki wymagane i wskazane w w/w uchwale tj:

- informację o rodzaju montowanej studni wraz z danymi technicznymi.

- oświadczenie wnioskodawcy w sprawie stanu prawnego nieruchomości (własności), w przypadku współwłasności pisemną zgodę wszystkich współwłaścicieli terenu na posadowienie, zainstalowanie i użytkowanie studni.

- zgłoszenie do Starosty Lwóweckiego zgodnie z Prawem Budowlanym oraz Prawem Wodnym.

3) Rozpatrzenie wniosków zostanie dokonane w terminie do dnia 30.05.2017 r. Z wybranymi wnioskodawcami zostanie zawarta stosowna umowa o udzielenie dofinansowania.

4) Rozliczenie przyznanych dotacji i wypłata środków finansowych zostanie dokonane za rok 2017, po wybudowaniu i uruchomieniu studni w terminie do 30 listopada 2017 r., zgodnie z zawartą umową.

5) Osobą upoważnioną do kontaktów z wnioskodawcami oraz dodatkowych informacji udzieli: Radosław Kuźniar, insp. ds. zarządzania kryzysowego i gospodarki komunalnej, pokój nr 15, tel. 75 64 70 443, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

6) Ogłoszenie zostało umieszczone  na  stronie  internetowej Gminy Mirskwww.mirsk.pl zakładka: Aktualności, lokalnej gazecie „Wieści Mirska” oraz tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy Mirsk.

                                                                       Burmistrz Miasta i Gminy Mirsk
                                                                                                        
                                                                                 /-/ Andrzej Jasiński

Załącznikami do ogłoszenia są:

1) Uchwała nr XV/93/15.

 2) Wniosek o udzielenie dotacji.

3)  Oświadczenie w sprawie stanu prawnego.

4)  Zgłoszenie robót nie wymagających pozwolenia na budowę wraz z oświadczeniem o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością.

DZIEŃ KOBIET 2017

Rada Sołecka Rębiszowa zaprasza wszystkie panie w sobotę 4 marca o godz.17.00 do świetlicy wiejskiej na uroczyste obchody Święta Kobiet .Osoby chętne do pomocy przy organizacji spotkania proszone są o kontakt z sołtysem.                                                                                                                                          Podobny obraz

joomla template 1.6