Licznik odwiedzin (unikalnych)

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterDzisiaj3
mod_vvisit_counterWczoraj88
mod_vvisit_counterTen tydzień3
mod_vvisit_counterOstatni tydzien692
mod_vvisit_counterTen miesiac2867
mod_vvisit_counterOstatni miesiac3194
mod_vvisit_counterWszystkie dni148960

Gosci na stronie: 2
Twoj adres IP: 54.80.46.33
,
Dzisiaj: 31 lipiec 2016

Strona główna

ZEBRANIE W SPRAWIE DOŻYNEK

Tegoroczne dożynki gminne odbędą się w niedzielę 11 września w Rębiszowie. To wyróżnienie dla naszej wsi, ale również wyzwanie. W piątek                 5 sierpnia o godz. 18 00 w świetlicy wiejskiej odbędzie się zebranie dotyczące organizacji tej imprezy. Serdecznie zapraszam wszystkich mieszkańców,  a przede wszystkim rolników do wzięcia udziału w zebraniu.    

                                                                                            Sołtys Rębiszowa

                                                                                              Piotr Cybulski

 

FUNDUSZ SOŁECKI NA 2017 ROK

Na podstawie art.3 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 lutego 2014r o funduszu sołeckim(Dz.U.z 2014 poz 301) oraz uchwały Nr XLV/363/14 Rady Miejskiej Gminy Mirsk z dnia 28.03.2014r w sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego wysokość środków przypadająca na nasze sołectwo w ramach funduszu sołeckiego na 2017r wynosi: 25.517,70zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy pięćset siedemnascie  złotych 70/100 ) Warunkiem wykorzystania przypadających nam środków jest złożenie Burmistrzowi Miasta i Gminy Mirsk w terminie do 30 września 2015r wniosku zawierającego wskazanie przedsięwzięć przewidzianych do realizacji.)  Bardzo proszę mieszkańców o zastanowienie się, na jakie zadania wydać w/w kwotę. We wrześniu odbędzie się zebranie wiejskie w powyższej sprawie. 

                                                                                                                Sołtys Rębiszowa 

                                                                                                                   Piotr Cybulski

HARMONOGRAM ODBIORU ODPADÓW LIPIEC-GRUDZIEŃ 2016

Harmonogram odbioru odpadów komunalnych lipiec-grudzień 2016 http://mirsk.pl/images/article/file/lipiec-grudzie%C5%84%202016.pdf

Ogłoszenie o naborze do oddziału przedszkolngo

Żużli smród

Nie zakończyła się jeszcze odyseja groźnych odpadów pohutniczych ze składowiska odpadów niebezpiecznych w Chemnitz. Dzięki aktywności mieszkańców gminy udało się u nas zablokować sprowadzenie naszych terenów właściwie do roli wysypiska niebezpiecznych odpadów. Więcej informacji na http://www.lwowecki.info/pl/3328/59/c/zuzli-smrod.html

ZSLG Mirsk 2016 Oferta

Więcej informacji na: https://www.youtube.com/watch?v=pcudduFXrGg

O G Ł O S Z E N I E

O G Ł O S Z E N I E
o naborze wniosków o udzielenie pomocy finansowej 
w formie dotacji na budowę studni. 


Burmistrz Miasta i Gminy Mirsk realizując uchwałę nr XV/93/15 Rady Miejskiej Gminy Mirsk z dnia 29 grudnia 2015r. zaprasza mieszkańców Gminy Mirsk do składania wniosków o udzielenie pomocy finansowej w formie dotacji na budowę studni dla osób fizycznych. 

Rozpoczęcie naboru wniosków nastąpi z dniem 01.03.2016r. z terminem zakończenia do  30.04.2016r.

Rozpatrywane będą wyłącznie wnioski kompletne, spełniające wymogi określone w uchwale nr XV/93/15 Rady Miejskiej Gminy Mirsk z dnia 29 grudnia 2015r. (Dz. U. Woj. Dolnośląskiego z 2016r. poz. 74) według kolejności ich składania, przez osoby dotknięte skutkami suszy, dla których studni była dowożona woda przez służby gminne. W dalszej kolejności będą rozpatrywane wnioski składanie przez pozostałe osoby, do wyczerpania środków określonych w budżecie Gminy Mirsk.  

Sposób składania wniosków i tryb postępowania:

1) Wnioski o udzielenie dotacji, wraz z wymaganymi załącznikami, należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Mirsk (pokój nr 1) w dniach i godzinach pracy urzędu, lub przesłać pocztą.

2) Składany wniosek o dofinansowanie musi spełniać następujące wymogi:

a) musi być złożony na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do w/w uchwały,

b) zawierać załączniki wymagane i wskazane w w/w uchwale tj;

- informację o rodzaju montowanej studni wraz z danymi technicznymi. 

- oświadczenie wnioskodawcy w sprawie stanu prawnego nieruchomości (własności), w przypadku współwłasności pisemną zgodę wszystkich współwłaścicieli terenu na posadowienie, zainstalowanie i użytkowanie studni. 

- zgłoszenie do Starosty Lwóweckiego zgodnie z Prawem Budowlanym oraz Prawem Wodnym.

3) Rozpatrzenie wniosków zostanie dokonane w terminie do dnia 31.05.2016r. Z wybranymi wnioskodawcami zostanie zawarta stosowna umowa o udzielenie dofinansowania.

4) Rozliczenie przyznanych dotacji i wypłata środków finansowych zostanie dokonane za rok 2016, po wybudowaniu i uruchomieniu studni w terminie do 30 listopada, zgodnie z zawartą umową.

5) Osobą upoważnioną do kontaktów z wnioskodawcami oraz dodatkowych informacji udzieli: 

Tadeusz Nowik, insp. ds. inwestycji, pokój nr 10, tel. 75 64 70 457, e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 
6) Ogłoszenie zostało umieszczone  na  stronie  internetowej Gminy Mirskwww.mirsk.pl, zakładka: Aktualności, lokalnej gazecie „Wieści Mirska” oraz tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy Mirsk.
 

                                                                            B U R M I S T R Z
                                                                          Miasta i Gminy Mirsk 
  
                                                                          /-/  Andrzej  Jasiński

Załącznikami do ogłoszenia są:

1) Uchwała nr XV/93/15 - w formacie PDF,

2) Wniosek o udzielenie dotacji – do pobrania w formie elektronicznej, lub papierowej w pokoju nr 10, 

3) Oświadczenie w sprawie stanu prawnego –  do pobrania w formie elektronicznej, lub papierowej w pokoju nr 10, 

4)  Zgłoszenie robót niewymagających pozwolenia na budowę – do pobrania w formie elektronicznej, lub papierowej w pokoju nr 10.

 

Szkoła Podstawowa w Rębiszowie ma swój sztandar i patrona

Ten dzień na pewno zapisany zostanie w historii szkoły jako jeden z najważniejszych. Blisko półtora roku trwał proces, którego ukoronowaniem była dzisiejsza uroczystość. W małą wiejską szkołę, w jej społeczność tchnięto nowe życie. W piątek, 29 stycznia 2016 roku odbyła się uroczystość nadania Szkole Podstawowej w Rębiszowie imienia „Świętego Floriana” a także poświęcenia i przekazania na ręce Szkoły nowego sztandaru.                                    Więcej informacji na http://www.lwowecki.info/pl/3022/61/c/szkola-podstawowa-w-rebiszowie-ma-swoj-sztandar-i-patrona.html

http://mirsk.pl/images/article/file/2016%20dokumenty/nadanie%20imienia.pdf

http://mirsk.pl/pl/moduleGalleryBase/show/gallery_id/191

 

 

joomla template 1.6